finally weekend is here

igår följde jag med lina till stan för det var dags för henne o stor shoppa ;) jag handlade ett par black shorts bara. men var ju i stockholm i veckan och ska till göteborg den kommande veckan ..egentligen utan ekonomi men som min syster säger; pengar är till för att spenderas! så rätt så rätt.
kvällen bestod av pizza med dani och syster. dani och jag tittade på pirates of caribbean, sista filmen tror jag?mys.inte gjort så mycket annat idag,fixat o tvättat lite. lisa och jag är så duuuuktigt när vi är ensamna..hah.Vi lagade t o m mat förut, lax,potatis och kall sås m sallad. sååå himla gott :D var nyss och handlade lite snacks till kvällen eftersom jag blir alone at home :( så köpte jag mig en cola, chips & dip och en tidning.
hoppas ni får en kul kväll. är faktist skönt med en lugn helg ;)
pusss


mumsi.


min bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0