I'm the one and only...

Nu är det höst ! kallt och burrigt ute..


nyss hemkommen från the one and only tandläkare jönsson. haha. hade inga hål,weeeeeeeeeeeiiii, fast det gjorde ont ändå när han petade med vassa saken i min mun på tandköttet mm .. och inte nog med de, hatar grejen han stoppar in när man ska ta kort, skaver så förbannat att jag nästan fick tårar i ögonen :S men allt såg bra ut sa han :) så behövde jag inte komma förrän om 1 och ett halvt år! skönt.
På förmiddagen åkte jag ner till afrodite till Bella & Emma, snackade lite och fick mitt hår tvättat..gud så skönt :) dom klippte varandras hår lite.. åh så sugen jag blev att klippa och färga mitt hår då!! men snart så.
åkte och handlade mat och lite matsäck till våran tripp imorgon :)
nu ska jag äta riktigt mat, kött potatis och sås (love it) känns som  jag inte ätit riktigt mat på en vecka :S
ikväll blir det nog att packa lite granna inför våran lilla tripp till Göteborg imorgon ..gud så kul! :D
vi åker kl 06.00 imorgon bitti..buuhhu men det ska ja klara ;) vi tänkte gå och shoppa lite innan vi drar oss in till Liseberg för att se på Håkan hellström :P Lisa & co och sampan kommer vi träffa i gbg ..så vi blir ett litet gäng, skojjsigt ! sen ska vi sova på göteborgs vandrarhem, haha kul. och dagen efter åker vi förbi ullared en svänga innan vi drar hemåt . ha en bra helg. sup och svälj.
hejsvejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0