oh vilken härlig dag

lalalalalalala...

satt ute i solen en stund nyss faktist, rikigt skönt var det :)
på förmiddagen har jag faktist städat hela huset,finns inte så mkt annat att göra när jag är ensam hemma :/ heh. men vad gör man inte för att få bo kvar hemma hos mor & far ;) farmor och farfar kom förbi en stund förut, fikade och pratade massa minnen :) snart ska jag nog ta mig ut och gå en sväng riktigt underbart väder ju! det gillar vi. pratade med mor&far igår då dom var i ystad där wallander spelades in, är nog kul o titta på. pappa gillart nog ;)
annars så längtar jag till helgen eller fredag rättare sagt.för då blir det en tripp till göteborg to see håkan  and shopping, IGEN :S uuh..haha .


saknar mina vänner.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0