ojojoj..

jag lever efter helgen.. men igår var det braaaaaaaaaaa jävla segt :S haha
men lördags kvällen var riktigt skoj :D förfesten blev hemma på bladgatan med 11 tjejor och 2 boys ;)  och det blev lite musik, mkt dricka, annelie och jockes byta ut första bokstav till H,  och "jag har aldrig" mm..
sen traskade vi nerför backen till ishallen och fortsatte festandet med massa dans :D
jag har dock lite mycket minnesluckor :S sorry om jag gjorde eller sa något dumt .haha , usch så illa :S :P

kameran hade jag tydligen inte tid med så mycket..för jag fick bara 8 bilder ungefär ..lite tråkigt! men annelie tog ett antal bilder så det ska bli spännande att få se ;D

TACK FÖR KVÄLLEN !!! vi ägde kvällen lätt ;) moaha.
ni är bäst <3

  

 


Kommentarer
Postat av: lisa

tack själv! vi är bäst. :D<3

2009-09-07 @ 20:53:50
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0