RASTLÖS.....

jaa just nu är jag väldigt rastlös, så att jag snart klättrar på väggarna :S
och när jag är rastlös så sätter jag mig vid datorn och kollar sidor med kläder,skor mm .. som jag vill kööööpa!! det är farligt kan inte kolla mer, för jag har fan inte råd.men det är ju så himla kul o shoppa :D finns så mkt snygggiit också.
och en sak som jag tänkt på länge är en ny kamera eftersom min som är 5 år gammal och pajj, så är det väl dags! men då kom jag o tänka på om jag skulle ta och skaffa mig en ny mobil med bra kamera på ist för en nya kamera, låter väl klokt? och jag blev ju inte mindre sugen nu när bella köpt en ny telefon, man faller lätt :P
får tänka på det ett tag till...eftersom den ja tittat lite på inte kommit ut än iaf!

plus i kanten på  min rastlösa dag att det blev fint väder : ) satt ute en stund förut..yummii! sommar är inte slut än hörrni!fast det är ju 1 september idag så känns som höst :S
OCH blir ju inte mindre sugen på att åka utomlands nu heller? GAAH får spunk.



vad ska jag göra nu ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0