Home

Landade på Arlanda igår runt 22.30 där pappa väntade på mig :) Så var hemma vid 2 då jag slängde mig ner i sängen och slocknade direkt!
orkar inte skriva om allt nu..nån dag när jag orkar ;) har ett antal bilder också som ska läggas upp när jag tar mig ork till det :D
men nu vet ni att jag har landat och är hemma igen efter att ha haft 2 helt underbara veckor!!! :) tack baby ♥ längtar redan tillbaka och till dig! 

jädra tur att jag kom iväg på flyget..om ni inte sett/hört om Vulkanutbrottet på Island så är typ alla flyg inställda i nordeuropa, kaos helt enkelt!

Vi hörs!!

pusss

Kommentarer
Postat av: Isa

Hej!



Vad bra att du har haft det bra :D Längtar tills du skriver lite mer och lägger upp bilder!! Ha det bäst, en tripp över hit snart kanske? ;) Puss&Kram.

2010-04-16 @ 15:29:41
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0