11 augusti och det var onsdag

Fick med mig mor, far och syster till norrköping för lite shoppingtime igår.
blev bara ett par smycken handlade för min del, men syster hittar såklart massoor. de köpte varsinna dojjor men jag såg nog min nya kärlek där,skor alltså heh.nej men blev jätte sugen på att köpa dom och ska nog göra det när jag bestämt mig för vilka. jag och beslut är inte bestfriends.
ett par av dessa kommer komma hem till mig snarast. :)

 

Hämtade upp min älskling på jobbet, yes han har fått jobb.så himla glad för din skull :)
drog hem och det var bara att svida om innan det var dags att åka ner till melkes för att träffa gänget för att käka middag, lite avskedsmiddag för jocke som ska flytta och firar middag för darling som fått jobb. Efter maten gick vi vidare hem till annelie,där det blev allsång och singstar, riktigt trevligt men blev inte så sent för mig!

Nu för en ca halvtimme sen kom jag hem från fotbollstittande på grännäs våra viksgrabbar spelade riktigt bra och tog hem segern, bra grabbar! :)

snart blir det nog filmtajm!
puss o hej

Kommentarer
Postat av: Bella

åh vad kul för dani att han fått jobb, vad för nåt? :)



jag köpte nya skor igår, nästan exakt likadana som de med knytning som du har på bilden där.

2010-08-12 @ 00:27:25
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: simon

kul var grabben. vad för jobb har han fått? :)

2010-08-14 @ 16:07:27
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0