höst? :S

vill inte ha det ään herregud :/
jag som trodde (önskade) mig en låång, riktigt låång sommar. men nae ser inte ut som så!
då finns det bara en sak att göra.. en utlandsresa.

i måndags fick jag för mig att jag skulle måla, och det gjorde jag. Målade om runt fönsterna i vitt, så de har jag hållt på o pillat med och blev klar idag,wiiiie :D riktigt stolt över mig själv. det tråkiga av allt var väntan på torkningen..men den som väntar på nått gott....
Vad blir nästa projekt?

var hos lina igårkväll på tjejfika, riktigt mys.Fick träffa söta Matilda som var huur länge sen som helst man såg! och issaa som snart drar till gran canaria igeeeen, sååå kuuuul!! :D

och här sitter jag..hmm..
näää va nu måste det hända något!!?!



Kommentarer
Postat av: Bella

ta med dani till norge och tjäna massa pengar sen kan dra utomlands ; )världens bästa idé!!! eller hur? du kommer inte ångra dig!!! här är det bäst!!!



saknar dig.<3

2010-08-26 @ 20:44:00
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: m

Gör det käcc! Kör bara...

2010-08-27 @ 18:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0