t r å k i g t

har ingen ork eller lust att skriva nu längre, vet inte riktigt vad jag ska skriva om heller..
men har jobbat, festat träffat vänner,älskade bells har ju varit hemma i viken men åkt tillbaka nu:( ,myst med älsklingen, sminkat en brud och nu är jag ganska trött på detta väder som är nu och har varit fööööööör länge nu!! vill sola o bada hallå.

Så i höst vill jag åka utomlands är ett som är säkert.
bara för att vi fick så himla varmt för en månad sen? så ska vi få regn nu o slut på solen eller? känns som höst nu verkligen..men gaah vill inte att det ska vara såå.ville ha en låång sommar in på september vill jag ha sommarväder.snälla rara du!
går och funderar på vad jag ska ta mig till i höst också..what to do? :S panik panik panik!! måste nog bort.. men sen är ju frågan vart, stoort frågetecken.
skulle vara så skönt om någon bara sa till en att åka dit och att den säger till mig vad jag vill bli,göra o allt det där... men tyvärr är det ju icke så.
måste komma igång med träning och någon aktivitet också herreguuud har haft en låååååångt sabbats år nu.för långt!!
Dags för mig att ta mig i kragen måste få en rejääl spark i arslet så det händer nått.

ha det bra puss från mig.
 (snart blir det en bildbomb när vi fått tillbaka internet)


Kommentarer
Postat av: Bella

Här får du sen STOOOOR fet spark i arslet av mig som kanske hjälper dig litegrann!! ;D

2010-08-04 @ 19:40:28
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0