dislike

ont i huvudet, förkyld o jävlig.inte på särskillt bra humör.
idag har jag varit i stan,solat och så har pojken min hämtat ut sitt efterlängtade pass hos polisen eftersom han åker på onsdag som är s n a r t .gillar jag inte så mycket :(
hem för att stoppa i mig något ätbart och sedan vidare för möte på arbetsförmedlingen. great.
förra veckan blev det jobb från måndag till lördag..det var länge sen sist. och nu är det slut på kyrkisjobbet , lite tråkigt för det var kul :)

fredagen stod för mys med baby. eftersom jag skulle jobba på lördagen blev det lugnt.
medan lördagen bestod av party party party. förfest med melodifestivalen, '15' och maaasa såååång hos Annelie med ett gäng :) riktigt trevligt. senare på kvällen traskade vi vidareför att göra dsson en gnutta ofarligt. Dj var väl sissådär va? haha. no original music. men jag var pån hela tiden typ! :D
Thanks for the night friends!
på den långa vandringen hem med babe på natten var ganska jobbig för jag trodde att jag seriöst skulle somna? hah. gick knappt att hålla ögonen öppna... :S
SÖNDAG = SEG SLAPPAR DAG?!
men för mig blev det en städardag, hur fan gick det till? little bit surprised.

that was the weekend.


Kommentarer
Postat av: Bella

hahaha kan se framför mig hur det såg ut när du gick hem :P och bra att du tar över mitt jobb att bli polare (eller ickepolare) med alla dj's ;)

2010-02-08 @ 22:40:38
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Dani

Älskar dig hjärtat! :)

2010-02-09 @ 01:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0