Keep smiling, keep shining

Helgen bestod av detta:
Fredag blev lite förkrök hos lisa med sara innan vi drog för att köra en runda bowling på d-sson med ett gäng grabbar. Första serien gick fingemang för mig, jag vann ;) andra har jag ingen aning om hur det gick.Det gick åt fel håll iaf.dåligt. haha men det var skoj :) 
sov självklart med älsklingen. myyyyys.
Lördagskvällen blev det att kika på stegeborgscupen i sörping till ungefär 1 på natten.duktiga viks grabbar! gick vidare till söndagen :)
Jag och paps åkte in vid 1 för att titta på när syrrans lag spelade på söndagen, dom hade också gått vidare.tummen upp!! men dom slutade som 3a. good!!
grabbsen gick tyvärr inte vidare i semifinalen. men dom var bra ändå tyckte jag :D
var ganska trött och slut i kroppen efter helgen men den har varit riktigt bra!!
hoppas vi på nästa helg också ska bli : ) 



bjuder på en liten bild från helgen :)


_



ta vara på varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0