2010 is here.

Nyårsafton blev suuuperbraa. (:
hela dagen stod för fix och trix.
Blev en supermyys middag med alla de närmaste :) 15 st var vi som åt förrätt, varmrätt och sedan lite efterrät och självklart lite dricka och kortspels lek..haha det var kul!
Gick ut innan klockan slog tolv för att smälla och titta på raketer och bara firade in det nya året tillsammans.
fortsatte med lite dricka & snack efteråt, en del körde ju på stort i slutet..en hel minttu som tog slut bara sådär!! :O fyfan haha..dani deeckade iaf! :D

Tack för en jätte braaa, rolig, trevlig, mysigt nyåår alla vänner :)♥ hoppas ni hade kul!! :)

dagen efter kan man ju säga blev som de brukar "dagen efter", bakis, seg och jävligt trött!  good start!
baby och jag sov i stort sett hela dagen.framåt kvällen åkte jag en sväng till lisa och sa sedan hejdå till bella som åkte till norge idag :) kommer sakna dig sjuukt mycket :( ♥ men ni kommer få det så braa och jag tror på er! och kommer och hälsar på nångång :) 
 
tänkte slänga in lite bilder sen om jag orkar.
men jag hoppas detta år kommer att bli suuperbraaa och lite bättre än år 2009!
tack & hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0