sunday bloody sunday

fredagen tillbringade jag tillsammans med darling, vi åkte in till stan åt pizza och sedan tittade vi på denna film, Avatar. Riktigt bra ,spännande och häftig film.
lördagen tog jag lite sovmorgon..riktigt jäkla trött. blev en storstädning efter frullen.
blev grillkorv till lunch borta hos pappa vid slalombacken :D 
blev ingen knutgubbe för min del igår..kände mig lite sådär och inte så sugen tråkigt nog..men det var nog skoj kan ja tänka mig.blir ofta fööör mkt dricka på detta evenemang :P

men det kom hem en jääääävligt full pojke som utklädd tjej inatt med borttappad plånbok... ,  men min syster hittade och tog hand om den eftersom han var too drunk..med ett antal minnesluckor.men han kom hem iaf.tur det! :P snäll som jag är så gjorde jag lite käk till han. 
men jag ska inte klaga,jag fick ju mysa med min snygging! :)♥
jag mådde toppen idag, baby mådde mindre bra. men är ganska självklart efter gårdagen...
idag åkte vi ner och tog en fik på the little blue med lisis :)
OCH imorgon blir till en tur till noooooooorrrköping again.
 


something is not right.

Kommentarer
Postat av: Bella

hahaha måste sett bra roligt ut när han kom hem full & utklädd till tjej :P var det du som sminkade honom? :)

2010-01-17 @ 23:13:19
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: jennie

lisa tog danis plånbok precis innan vi gick in!

2010-01-19 @ 16:45:11
Postat av: lisa

näedu, han hade tappat den utanför sara. men var på tok för full för att ha den själv och bad mig att ta hand om den serru!

2010-01-19 @ 19:03:39
URL: http://anderssonlisas.blogg.se/
Postat av: Puss

pusssos ihhihi

2010-01-19 @ 22:51:00
URL: http://danielsueco.blogg.se/
Postat av: j

han slapp ju betala inträdet iallafall, smart där

2010-01-20 @ 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0