fredagsmys

idag var jag ledig,kändes ganska skönt med en liten sovmorgon. är ju inte varje dag jag går upp innan tuppen som jag fick göra igår.somnade nog vid halv 10 igår tror jag.haha gud så trött jag var!
men idag har jag varit riktigt duktig,får mer lust när man är ensam hemma än att ha någon som tjater hela tiiiin.så idag har jag fixat mycket i hemmet, tvättat,hängt,tvättat städat badrummet dammsugit, fixat disk och städat mitt rum.
handlat med syster också och efter de blev det fredagsmiddag med förrättsmacka och sedan kyckling, klyftpotatis & bea så. fint som snus!
strax ska jag skjutsa lis och hämta älsklingen för ikväll blir det fredagsmys ♥

pussspusss
ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0