måndagmåndagmåndag

den 11 januarii.

idag har jag varit i stan med mammi.
först sjukhuset sen en sväng på stan för lite byte och shopping för mams.
jätte fint väder i norrköping med sol fast kyligt och när man kom mot vika så var det mörkt men inte lika kyligt.
nu är jag hemma och har lämnat henne på jobbet.
har städat och donat i mitt rum lite granna. och så har jag sökt jobb. tummen upp!
sen kommer daaarlingen hit, hoppas jag.. :) då blire mys.
lite planer för bio i helgen, det var ju ganska länge sen faktiskt. sugen på  lite bowling också :P

äntligen sålt mitt guitar hero som bara har legat o samlat damm!

pussuu

Kommentarer
Postat av: Bella & Isa

vad har du sökt för jobb dÅ? :)

2010-01-12 @ 00:35:31
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0