norrköping

Idag är det fredag! är sjukt himla sugen på att göra nånting...men vet inte riktigt vad.hmm hmm

Idag i alla fall så har jag varit i stan med mamma.
Först sjukhuset sen åkte vi vidare till Rusta för lite shopping.därefter blev det städning i lägenheten som syster bott i ca 2-4 gånger? hahha bra jobbat!
vi blev rätt hungriga efter städningen så vi åkte in till stan för att äta lunch :)
när vi ändå var inne bland butikerna drog vi en sväng där inne också.
 Nu sitter jag här bränd och röd och vit runt ögonen : /och väntar på en skit god mat som verkligen är efterlängtad! mumsmums.
länge sen man tittade på innebandy så det blir det kanske att göra ikväll.

pusss på dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på dig med Cecilia!

2010-01-29 @ 19:03:34
Postat av: Sandra

hej jag såg att du frågat om hjälp om hur man får tillbaka sin profilbild för ett tag sedan, jag undrar om du kan förklara för mig hur man gör?:) har på något sätt tagit bort min.

2010-01-31 @ 15:24:33
URL: http://jimmyeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0