onsdag

och jag var uppe klockan 9.00 idag.koors! men det är ju skönt att gå upp rätt skapligt så det gjorde jag, åt mig en god frulle. hämtade syster vis bussen runt 11 för hon är lite sjukis naawww.. :(
nu har jag till och med hunnit att äta lunch hah. och det nästan absolut godaste som finns, pressad apelsinJuice! jammii.
strax ska jag agera chaffis åt farmor + en till tant in till norrköping. fick med mig syrran som sällskap när jag lämnat av de båda :)
blir många svängar in till norrköping denna vecka. I måndags idag och imorn..hmm.
på fredag blire bio :)
pussoos ♥

Kommentarer
Postat av: C

Vad ska du se för bio!? Snabba cash!? :O

2010-01-13 @ 15:24:34
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0