possessed

NU tittar syrran och jag på biggest loser, jag har blivit besatt av detta!!! hah.. kan inte missa ett program alltså då måste jag se reprisen som jag fick göre igår. tur ja var hemme!
annars så har jag jobbat idag, det gick superbraa!! :)lite annorlundare arbete än att sälja kläder..
är ju bara ett litet inhopp i 3 veckor, men  bättre än inget!! :)

baby ska åka till Gran Canaria den 5 februari..DET ÄR SNART!!! men så kuul för honom :)
pappa tvingar mig att åka dit nångång dåå "annars åker jag" sa han..haha
men det vill jag och ska förhoppningsvis :) ..beror väl på hur länge han ska vara där :O
loooveyoou

back to biggest......


Kommentarer
Postat av: PUSSOS!

Älskar dig med! :)

2010-01-19 @ 20:07:28
Postat av: Paprikaata

hihihi

2010-01-19 @ 20:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0