riktigt bra helg!

fredagen var jag ju ledig, blev mys med baby. gilla mycket!
och igår kväll blev det bowling och mat med mams, paps, lisaa, dani och mackan.
guud så dåligt det gick på bowlingen för mig, inte för att jag är bra men brukar gå bättre ;) men dani och jag kom inte sist iaf :) weeehooo!
efter bowlingen blev det käk och självklart planka...vad annars ?! määtt blev jag.jaaa!! åt knappt nått och sen blev det efterrätt också, massa glass med daim och chokladsås. men det var gott och trevligt :)
och inte nog med det..när vi kom hem satte sig alla ner i soffan lite trötta efter bowlingen och all mat men då dukades de fram massa snacks som chips, popcorn,gurka,morötter,nötter,dipp mm..gud va vi käka!  vi tittade på wallander- dödsängeln .

NU har jag precis ätit varm smörgåstårta á la cicci.  sååå jäävla gott det blev gjorde den alldeles själv. rätt stolt!!! så nu är jag mätt och belåten.

 


lisa and mackan



papi är glad


mami fick strike :D


systrarna A


pojkarna :)


happy me


älsklingen & jag ♥


P U S S


Kommentarer
Postat av: lisa

jag var faktiskt också med och bowla!

2010-01-25 @ 18:44:15
URL: http://anderssonlisas.blogg.se/
Postat av: c

klart du va!

2010-01-25 @ 18:47:29
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0