Take me higher

tråkprogram!
aldrig något bra på tv nu förtiden,förutom biggest loser som inte får missas!
annars är det bara crap. då får det hittas på annat att sysslosätta sig med.som för mig blev idag att städa rummet lite.

 om det inte finns någonting att se på tv så finns det
 alltid en myssugen liten katt att kela med :)



Annars så har jag och pappi varit ute och skottat snöö idag. Vi började uppe på taket,GUD så mkt snö det var alltså!! det blev massa höögar av snön vi skottade ner så att halva badrumsfönstret täcktes av snön.


 

och det bara snöar mer o mer..



saknar min pojke nu..

_

vill göra något kuul i helgen!!! party?

open to suggestions..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha kissen... Kommer hem på måndag. Ska vi leka då? Alltså katten och jag. Ok då, du kan också få vara med! :) Pusss

2010-01-28 @ 22:34:49
URL: http://maown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0