2010-03-05

Blå himmel och strålande sol idag!
så underbaaart att jag var tvungen att gå ut och så jag fick lite sol på kinderna :) riktigt skönt i solen men det var kalla vindar dock.
Åkte in till stan med pappa på morgonen/förmiddagen,hämtade våran projektor-duk som vi haft lite problem med..men nu så hoppas jag! så ikväll blir det massa film!!!!  
Köpte mig en bikini också,blev frestad av denna sol och vill få sommaren lite snabbare ;) eller helst av allt åka till utlandet!blir väl nån gång..

nu ska jag och syrran förbereda smörgåstårta om jag lyckas få med mig min glada o snälla syster! :D



men det är fortfarande mycket mycket SNÖ!


ä l s k a r   m i n    b a b e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0