Linköping

Denna måndag stod för Norrköping-Linköping-Norrköping-hem.
alarmet ringde kl 06.30...obooy!!kan räkna med att jag låg och snoozaa.
Mamma & jag skjutsade in Mia till norrköping för att ta bussen vidare till Stockholmo och vi fortsatte resan mot Linköping, Ikea.weehooo!!  Självklart hade vi fått order av pappsen att fixa lite grejer på biltema innan vi drog in till Ikea/Ikano, vi kom till och med dit innan de hade öppnat.goosch!
Så det blev en heldag idag kan jag säga. var hemma runt fem och nu är jag trött så blir tidigt för c idag.
Fick med mig litegranna hem också,har för mycket besluts ångest nuförtiden när jag shoppar :/
godnatt

Dessutom blir det jobb imorgon ..weehoo :)
ha de bra!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0