Lördag- 20 års fest för fulla muggar!!

Japp kl 18 var vi bjudna till Oscars 20 års fest på Restaurang Vammar!
Först blev det Välkomsdrink, riktigt jäkla stark haha.
Sedan blev det sång för födelsedagsbarnet och dessutom hade några namnsdag denna dag,jocke plus minijocke!:D
Så fick vi mat också, super gott. Oxfilé potatisgratäng + sås
Massa snack & skratt
efter maten blev det paketöppning
Musik sattes på, jag agera Dj i slutet ;)
Groggbordet plockades fram
Tårta bjöds det på
Blev dans bugg o allt var det var :D
Efter ett tag vid ungefär halv 1 drog sig ungdomarna ner till D-sson för att shake'a aaaass..
men musiken vet jag inte riktigt om jag tyckte om hela tiden?

jag agerade fotograf för kvällen tror jag :P blev en del bilder iaf! back on track.

Mycket bra gjort av familjen Wigren o riktigt trevligt & superskoj var det! tack :)
och supertrevligt sällskap tack för kvällen everyone! :D












fler bilder hittar ni på facebook! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0