Mars 29, 2010.. alltså 2 dagar kvar.

idag fyller mammi år :) grattisgrattis på dig!♥
Men mamma & pappa åkte upp till Stockhlmo imorse för att hjälpa mia att flytta till en annan lägenhet.
så nu är jag ensam hemma och väntar på att lillis ska sluta skolan o komma hem :)
för imorgon börjar min resa mitt äventyr ..spännande :)
åker alltså till Stockholm imorgon med swebuss alldeles ensam ,buhu. men pappa & mamma hämtar upp mig i Stockholm för att sedan sova hos syster tror jag närmare bestämt?! i deras nya lya..:D
För sen på onsdagsmorgonen så skjutsar dom mig till arlanda då flyget går 09.20 till Gran Canaria!!! iiiih.. är faktist nervööös.eftersom det blir första gången jag åker,flyger ensam.. men det ska nog gå bra!
Ska bli så sjukt underbara 2 veckor med dani+solen+bort här från ett tag. kan inte bli bättre!!!
Får se om jag skriver imorgon innan jag drar ..annars ha det bra här hemma i varma sverige :D




Kommentarer
Postat av: Oscar W

HA det bra och hälsa spanjoren ;)

2010-03-29 @ 18:53:28
Postat av: Cicci

Tack så mycket :) det ska jag göra! :D

2010-03-29 @ 19:19:54
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0