no sun

idag tog solen ett break.
och det snöade en skvätt.

igår åkte jag in till staden för att hämta mina älskade systrar, hur snäll är jag då? :D syster från big town är hemma lång-helg :) vi gick en runda på stan innan vi for hem. Jag köpte färg till mitt hår. behövdes v e r k l i g e n!! de andra hitta lite smått o gott.

idag har vi varit på en fika hos farmor & farfar.Tog en sväng ner till "vika" för att shoppa på systemet och till ica för att handla till tacosen.jamii

vad säger ni? systemet, bolaget, systembolaget?


puss

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag säger jobbet..:P Hehe näe men jag säger Systemet..

2010-03-12 @ 15:58:02
URL: http://anneliemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0