17 maj

klockan 12.00 åkte jag pappa, lisa och mamma upp till Stockholmo för att lämna av mamma och lisa hos syster maria för de skulle ta flyget till Greeeklaand, dom lyllosarna!! 
Fick mess nyss om att dom landat nu också..sköönt :)
Pappa och jag for vidare, känns som vi åkte överallt runt om nånstans..hämta massa grejor och shoppa en hel del på Biltema (pappas affär) inte riktigt min smak ;)
vi blev hungriga som djur vid kl 4-5 därav ingen lunch innan..så blev en vända inne på MAX påvägen hem.

en komisk grej jag hörde på radion förut idag, att man skulle ringa in för att säga vilken norrman/kvinna man gilla bäst eller tycker är speciellast eller nått sådant (eftersom det är norges nationaldag idag för er som missat)..och de komiska var att de ringde en kvinna och det första hon sa att hon hade först ringt fel, hur fasen kan man ringa fel till en radiokanal? haha men sen att hon var norsk också :D

Blev att dra ut till grännäs så fort vi kom hem för att kika på A-lags match som slutade dock inte så bra..

Så nu blir det bara pappa och jag helt själva i en vecka...det kommer vara slappt och skööönt :D

pusss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0