27e

Igår följde jag med pappa och lisa till Linköping och sen drog vi till Norrköping, gick på stan en sväng..fast den svängen kändes låååååång jag blev så trött så ja knappt palla gå. Jag var riktigt jävla shoppingsugen, har jag varit lääänge men bara för det så hittade jag ingenting , inget som passa eller var sådäär WOW.  men fick med mig ett linne hem och lite smått..men vet inte ens om jag vill ha linnet. hmm...inte riktigt min dag igår kanske. :/
och trött var jag när jag kom hem..jävligt trött!

Idag har jag jobbat, skönt att komma igång lite.. men huu så trött jag blir när jag kommer hem!

längtar till helgen nu!! tror den kommer bli suuuper. ;)

Idag fyller Annelie år också..woohoo Grattis till dig!! :)

Nu blir det käk! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0