Du ska inte tro det blir sommar ....

Klockan ringde kl 07.00 imorse , baby och jag skulle upp o springa.. HAHA men det blev icke så. Stängde av klockan lika fort som den ringde. fast det skulle vara skönt att faktiskt göra det..men vet i hundan hur det ska få mig upp ur sängen rätt tidigt..men det löser sig nog snart! Blir kanske en cykeltur imorgon om vädret håller i sig :)
Lunchade på Lilla Blå med p och d. mums. och en glass på det :)

Kvällen avslutades med att kika på derbyt i ringarum men naaeej det går inte vägen för viksgrabbarna :( tråkigt nog!


Denna stol har fått stått ut med mig idag kan jag säga er :D


någon mer som älskar solen!!



Hoppas för gudarnas bästa att det är fint väder imorn!
Godkväll babes.

saknar lite granna resten av familjen, men hoppas ni har det bra :) hih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0