Tisdag 25 maj

igår blev det en dag i gusum. Då tänker ni, Vad tusan har hon gjort i gusum? haha neejdå.. men jag åkte med  Jocke, Annelie och Dani hem till Sara :) Där det var super naajs väder ..i gusum alltså ;) satt o sola ett tag innan vi drog igång med strandfia :D gissa vem som vann.. JO jag och babe!! hade grillmys och sen tårta till efterrätt :) 
trevlig och skoj dag!! =)
  







 

Idag har jag jobbat och efter det blev det hem och äta hur jävla god mat som helst, Lax och världens godaste sås sen drog jag ut till grännäs för att kika på grabbarnas match mot serieledarna som dom helt plötsligt vann över :D härligt grabbar!! men kan inte säga att det direkt var någon värme att sitta och titta ..burrr..kändes som vinter :S men tog en varmdusch när jag kom hem så nu är jag nog tillbaka i temperaturen igen.

Mor och syster kom hem idag ifrån Greeekernas land. och syster m fast hon stanna i stockholmo.
Imorgon blir det nog en trip till Linköping, me likee! :)

godnatt. puss

Kommentarer
Postat av: emma

jaa jävla skit :/ tack söt! <3

2010-05-26 @ 19:58:00
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0