17 nov

imorse var jag och tog farväl till min snygga utväxt för ett tag :D jäkligt skönt att få den fixad, äntligen!
jag är lite för feg för big change.
Men I like it ;) 

Jag fick med mig mor för att åka in till stan efter hon slutat jobba.
Lämnade av mammi och lisa på optikern och åkte och hämtade upp baby när han slutat jobba sen drog vi en sväng på stan så att jag kunde byta mina skor jag köpte förra veckan, som jag var lite tveksam om jag skulle behålla.. men jag  dem och nu känns det äntligen mycket bättre :)


imorn är det ingen vanlig dag... (:

idag har tjejorna åkt till Thailand, inte lite avis alls ;) vore inte helt fel att besöka värmen alltså nu.

pusss.

jag vill jag vill jag vill!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0