Resuscitate Me

hey you!

sover så förbaskat himla dåligt nu förtiden ..do know why? :(
kan ju säg att det är inte riktigt samma sömn som förr när jag kunde sova till 12.?!

Följde med mammi till norrköping idag, hon skulle skaffa sig ett par nya glasögon.Efter besöket hos optikern så drog vi en snabb runda på stan, hann dock bara med ett snabbfika stopp och en sväng in på stadium där jag köpte mig ett par nya bra vattentäta walking skor nu när det börjar bli blaskigt..dock har jag så jävla svårt att köpa skor, hatar mina fötter alltså..bläää.typiskt när det inte finns en mellan storklek när jag skulle behöva det. men vi får se, finns ju strumpor och sulor eller så blir det ett par andra skor helt enkelt!
en annan liten miss var att jag köpte mig mysiga tummvantar och fick med mig två stycken vänstervantar....:S

besökte solarieöarna en sväng också idag,veeeery nice!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0