fredag igeeeen

fredag varje dag känns det som... :O går så himlans fort alla dagar!  snart är det jul.

jag har iaf jobbat några dagar nu sen sist, känns ganska najs.
även hunnit med gå en runda på oktobermarknaden här i vika som var i onsdags, och själv klart köptes det strumpor :D dock så gjorde jag en miss med det haha..sånt som händer!! men jag fick iaf mina strumpor så är glad iaf :)
festen förra helgen då många kom hem till vika som flyttat blev väldigt lyckat! tummen upp på det iaf. slänger upp bilder nån dag.

idag åkte jag in till stan för att träffa baby och gå en svänga på stan med han :) käkade självklart lunch på ingelsta, chili & wok. en klassiker verkligen, såå gott!

När som helst får vi besök uppifrån norr så här i höstmörkret, trevligt trevligt :)
lördagskvällen är fortfarande ett frågetecken för mig..huum.?!

ha en underbarkväll! PUSS



___

Now I can see that we're falling apart
From the way that it used to be, yeah
No matter the distance
I want you to know
That deep down inside of me...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0