April 7, 2011

Har inte allt för mycket att skriva om .. 
Men kan väl skriva att vädret går mot ljusa och bra tider, våren är äntligen här och man blir ju så glad.
När jag var hemma för några dagar sen gick mamma och jag skogspromenad och tittade efter alla fina blåsippor,vitsippor mm.. älskar våren!
Dock är det typ storm ute som är lite jobbigt,men får vara glad att det är sol iaf.

I helgen blir det fest, ska på 50 års fest! :D Kommer nog bli riktigt roligt.men frågan är vad jag ska ha på mig..hmm
Och det börjar närma sig påsk och därmed födelsedag för fröken Andersson :) wiiiie

Det var nog allt för idag! hej

Imorgon ska jag äntligen till frissan och fixa frillan...ååååh så sköönt!!! ser ut som skit i barret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0