sista dagen som 21

Nu är mamma och jag färdiga med förberedelserna inför den stora morgondagen :) wiihi
Cheesecaken står i frysen och smörgåstårtan på kylning och garneringen är kvar.. Jag är fasen bäst på att göra smörgåstårta nu, ska nog öppna en smörgåstårtesbutik ;D
Inväntar resten av familjen som är ute o far och dessutom kommer syster från storstaden ner också, gilla mycket. :)

Igårkväll tog jag bil in till Sörping för att titta på fotboll,östgötacup, och daniboy skulle spela.Kunde ha suttit hemma framför tvn och myst i soffan..men nej. Sån tur var så var det värt trots den kalla kylan och blåsten. Precis när dani hoppade in i slutet ( kvart kvar kanske ) så dängde han in ett mål, BRA GRABBEN! Så det slutade med att viken vann!! Fötterna hade dock knappt någon känsel kvar när jag skulle sätta mig i bilen och trycka på pedalerna haha.
men bra jobbat grabsen!
  

puss i påsk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0