Slut på påsken!

Nu är det slut på påsk så härnäst har vi valborg som anländer.
Det har varit en härlig påsk med mycket händelser och underbart underbart väder!
Onsdagskvällen kom mamma,pappa och lisa och hämtade upp mig och vi for vidare upp till släkten i Söderhamn.
Var nog hundra år sen jag var där sist, så  det var faktiskt dags att hälsa på dom :) 
Vi sov hos mormor först och sen sov vi över hos kusin kicki med familj.
Blev promenader i solen och mycket lek och solning ute vid altanen i det underbara vädret, vilken påskhelg vi fick i år då!  
Tacokväll hos bodells, det var nam nam!

Vi fick träffa på en söt påskkärring och en söt liten påskgubbe  :)

 

  
 

På lördagen tog lisa och jag tåget hem till norrköping, och fyfan säger jag, det var inget att rekomendera att åka tåg i detta väder..tror nog det var 35 grader i tåget alltså..usch och fy!
Vi missade dock påskmiddagen med släkten.
Kom hem vid halv 6 och då var det dags för att svida om inför lite festligheter. Grabbarna hade redan börjat här hemma hos oss och därefter kom emma hit.  Det testades på att beställa online-pizza.. men kan nog säga att det var ingen höjdare, eller maten var nog god men gubbfan hade ingen växel till betalningen??!! 
Därefter vandra vi vidare till carolin där det var födelsedagsförfest.





påsken avlsutades med fotboll i åby.

Har haft en super bra helg och dagar :) Tummen upp för det!! 

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0