6 feb

Jag som många andra är just nu förkyld som attans,länge sedan  jag var så här pass sjuk. men nu börjar det faktiskt att ge med sig, hoppas jag.
Det kom lagom efter jag tränade i Måndags,typiskt nu när jag börjar komma igång! ;)
En annan rooooolig sak är att baby och jag fått en lägenhet i stan..kulkulkul. och flytt sker om cirka 23 dagar som är snart, hihi.
Så nu går jag här och planerar massor, det är så spännande och ska bli så roligt. :) 
Imorgon ska mami och jag in till norrköping och kika lite smått o gott, till exempel en soffa som jag har sett som kan bli vår.
Annars så har det inte hänt så mycket mer, men jag jobbat litegrann.

det var allt för idag. puss och hej


Kommentarer
Postat av: Bella

Kul med en lägenhet :D ligger den ganska nära Emma & Mackes eller? Hur stor är den? :)

2011-02-07 @ 19:31:27
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0