Det närmar sig..

Denna vecka har bestått/består av rensning, städning o packning. Har slängt en hel del faktiskt, jag är ju trots allt en riktig duktig samlare på nästan vad som helst! :D
Så mitt rum ser ut som ett bombnedslag då och då när jag river fram saker.
i Söndags var pappa lisa o jag till Linköping, IKEA och shoppade loss rejält, mycket roligt :)  fick med oss hem mycket nödvändiga prylar.Hela bilen var proppfull, och sån tur var att inte pojken min följde med som var planerat från början tills jag ringde och väckte han på hans värsta bakisdag ever! hehe
Längtar riktigt mycket nu till flyttdags!



Hade på mig mitt fina örhänge som Viktor har gjort ,när baby och jag firade Alla hjärtans Dag :) ♥
 



Fick fina rosor av min älskling ♥ Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0