22 Juni

och snart är det midsommar :) men någon riktig sommarvärme ute är det inte tycker jag.
men man får väl räkna med regn på midsommar som vanligt iaf. men det ska nog gå bra ändå.
lämnade min klänning som jag tänkt ha på lördagen till farmor för lite omstyling som jag hoppas blir bra :)
Längtar!!

Dagarna har gått så himla fort alltså, syrrans student bara svischaa förbi. Så bilder därifrån kommer så småningom. Hon fick ju en jääkla bra studentpresent alltså, en systemkamera som jag är nååågot avis på... det är ju SÅ mycket roligare att ta med en sådan kamera än en vanlig digital och blir ju SÅ himla bra bilder med den!! gaah. blir mitt nästa köp nångång i framtiden :D

Oh vad jag har fyndat massa fina kläder nu på sistone,måste för guds skull ha köp stopp nu!

Nu vill jag ha sommar o sol, jag har ju för fasiken inte tagit något första dopp i havet än..skandal!

ha det bäst,pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0