hurtful

Hello there!

I måndags kom syster och plockade upp mig här i stan för att åka hem mot vika. På kvällen var det dags för att svettas lite, eller myyycket på step och styrkan.

Igår på förmiddagen gick mamma, pappa o jag en promenad i den underbart sköna solen som strålade för fullt och gav en sån skön värme, vi satte oss utanför huset och solade en stund också :) love it. På eftermiddagen bokade mamma och jag en tid för grymt skön thai-massage, kan verkligen rekomendera det där stället alltså,i viken! skönt, bra och billigt!

Efter att syster och jag flyttade om hemma i viken för några veckor sen med fyra stycken sängar från övervåningen till undervåningen  och tvärtom, så fick jag ont i min lilla rygg,buhu .. inte så skönt. men hoppas det blir bättre nu efter massagen! lite öm är jag allt idag.

Men idag står det storstädning och handling på schemat. wish my luck!

Ha en fin dag i den härliga solen som lyser!
det vankas våår??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0