torsdag

Idag kom systeryster l till stan och plockade upp mig och vi fortsatte mot ingelsta. Vi gick och kikade lite grann och gud vad jag vill shoppa!! men en annan fyller ju år rätt snart så finns en del som skrivs in på önskelistan ;) 

Vi blev lite små hungriga efter en stund så vi tog en liten lunch,satt fint i kistan.
Åkte därefter vidare in mot stan för mer ögonshopping (för min del) och avslutade med en solning .sen åkte hon hem och jag gick till mig.
en trevlig dag med syster, tackar man för :)

sen kom baby hem och jag gjorde bakad potatis med några röror till som vi käkade. mumsigt blev det :)
och nu är han på sen träning men kommer snart hem.




Kände för att ta fram conversen idag, nu när vi går mot ljusare tider och snön håller på att försvinna ( JIPPPIII ) .så tror det är dags att plocka bort vinterbootsen nu.
Känns lite mer vårigt ute med dessa skor på : )




och snart är det helg, det gillas!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0