Hej hopp!!

Nu är vi inne i mars månad och därmed är det äntligen snart vååååååååår, som jag längtat!
Jag och min pojkvän har då alltså flyttat in till Norrköping. Känns kanonbra än så länge i alla fall.Kommit i skaplig ordning i lägenheten också. Jag försökte mig på att sätta upp gardinstång samt gardiner och det gick väl ganska så okej.
Tog mig en promenix idag för att solen tittade fram, tänkte att jag skulle få på mig lite D-vitamin, men jag fick knappt någon sol på mig för alla dessa höga hus här, skillnad mot landet. haha

Idag när baby kom hem efter jobbet gick vi in till stan för lite ärenden och sen la vi oss i solen, väldigt skönit!
Nu är det soffläge, men TV hade inte så mkt bra att erbjuda idag tyvärr,trååk!


meeeeeer vårsol vill vi ha!


En pissig sak är att vi inte har TV 11.. lite tråkigt tycker jag allt.


Kommentarer
Postat av: Bella

Skönt att ni börjar komma i ordning i nya lyan :) jag vill se bilder snart, är nyfiken!! Du får ladda ner big brother, finns på swesub.tv eller så finns det ju på tv4 webbtv. Om det är big brother du vill se ;D

2011-03-02 @ 22:11:31
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0