13 mars

I fredags kom mami o papi förbi hem till oss för att hjälpa till med att borra och fixa lite, så att vi ska få upp och ordning på grejer. Efter de forstatte dom upp till storstaden för att besöka nästa dotter. Och leverera ett matbord till systeryster :) Fredagen blev lugn för mig, lite tv tittande av let's dance och därefter film i soffan.

lördagen kom mamma och pappa förbi och hämtade upp mig för att åka vidare hem mot viken. Medan jag satt och kikade på tv i soffan kom min kära syster och frågade snällt eller rättare sagt sa till mig att jag skulle med ut och springa..vet ni vad jag gjorde? följde med henne ut och sprang!! jag sprang! fatta! haha herregud så otränad som jag är.men det gick okej faktiskt, men trodde jag skulle säcka ihop när jag entrade dörren. Kvällen bjöds det på mycket god mat till melodifestivalen.Tycker och tippade faktiskt på att denna låt skulle vinna :)



Idag har mamma och fixat och plockat lite här hemma med lite grejor. Så tog vi en promenad till farmor & farfar för lite prat och så fick jag några prylar av dem :)alltid lika trevligt!

Känner av i hela kroppen idag kan jag säga er,gjorde nog susen den där springturen på kroppen min :D kan inte förstå att jag faktiskt gjorde det. haha

Kvällen har mycket bra som erbjuds på tv, det gillas! Speciellt efterlängtade solsidan :)
detta var min helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0