22 nov

Nu har redan helgen svischat förbi. Och det har varit en kanonbra helg dessutom!
Började först med jobb torsdag och fredag.
Efter jobbet på torsdagskvällen åkte vi på blomsterkurs, väldigt inspirerande och kul :)  Gjorde oss egna dörrkransar och fick en väldigt fin amaryllis.
Efter fredagsarbetet åkte jag med mor,far och syster in till min lya för att fira världens bästa pojkvän som hade födelsedag :) :)
Carmen, Victor och Hasse kom också för att fira dani. Det blev smörgåstårta som min käraste mor hade gjort och glass till efterrätt, muuumms muums.

Lördags började med fotbollsträning på dagen och kvällen blev lugn och mysig med kärleken :)
På söndag kom syster och emma in så drog vi och tittade på fotboll, ICA- cupen.


Den supergoda sörgåstårtan.




födelsedags barnet ;)


Gästerna :)


världens snyggaste pojke =)


Min dörrkrans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0