Sista dagen i november

Har fått lite julstämning i hemmet iaf :)
Mamma & pappa var här i måndags o hjälpte till att få upp en gardinstång så vi äntligen fick upp ett par gardiner i köket. Nu fattas bara en julgran om vi nu ska ha en sådan..vi får se :) 
Har dock inte köpt en enda julklapp än .. :S som vanligt kommer jag vara i sista sekund med det.
Bättre sent än aldrig ;)

Har inte hänt allt för mycket på väggen,jädra vattenläcka!

Väntar fortfarande spänt på när snön ska komma..Jag vill ha en sån där vinter med massa massa snööö men det får gärna försvinna i mars. då är jag nöjd! 
Ikväll är det träning så ska ta mig neråt las vikas om en stund.




Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0