3 oktober

Sitter i soffan och har tänt massa ljus och har det lite mysigt medans jag väntar på att pojken min ska komma från gymet.



I helgen var jag på inflyttningsfest & födelsedagsfest hos söta sara och ted, var superkul med trevligt folk och de bodde jättemysigt : )
Söndags satt jag o kollade på vikens sista match för säsongen..men det gick ju inte riktigt enda fram dock :/ tråkigt men sant.


 två av mig.


Imorgon kommer mammi in till stan så ska vi äta bulle, kanelbulle för hörde att det var kanelbullens dag :) hihi
Blir en sväng på stan också tror jag allt. Sugen på att köpa ett par kängor nämligen, så det kan nog följa med mig hem.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0