Sjukstuga!!

FYFAN rent ut sagt så jävligt jag har mått!!
Började först med ett pajjat knä efter matchen i lördags, vet i hundan vad som hände men ont gjorde det.
Sen i söndags så började jag att hosta, jag tänkte NEJ NEJ NEJ snälla inte sjuk.. (syster som har smittat)
och sen måndagen så var det kört, feber hela långa dagen och hosta..
Tisdagen blev inte bättre oj oj oj gick åt helt fel håll,så jädra ont jag hade i halsen så det inte finns ord alltså. Ingen sömn denna natt.
Onsdagen var inte mycket bättre feber,hosta o halsont så det heter duga. Far hämtade mig så jag fick åka hem till dom och bli ompysslad :) fick tid hos doktorn kl 10 på torsdagen.
Natten/morgonen till torsdagen var huuuur lång som helst, sen slog kl lite innan 10 och vi kunde åka till vårdcentralen, var jag ensam där? NAE, herregud hela viken var nog där. så det tog tid. men inte fasen hade jag nått, bara ett jävla virus så hem och VILA, gaaaaaaaah tänkte jag.Ta en ipren och hem o vila som jag knarkat denna vecka.
Fredag igår och så har äntligen febern släppt, skönt! men nu har det gått över till förkylning och jäääävligt ont i bihålorna så huvudet sprängs typ. Hostan kvar fortfarande! Kan äntligen sova hyffsat.
Lördag idag och här sitter jag börjar bli rätt så uttråkad men hostar fortfarande och täppt i näsa och svullen hals och bla bla bla...typ. och imorgon är det ju match som jag missar :( buhu. men good luck laget :)
hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0